Nämen nu så…marknadskommunikation inom sociala medier!

Ok, bloggen har legat vilande under en lååång stund. Under tiden har massor hänt som ni missat, jobbigt för er men ni kommer klara er utmärkt utan den informationen.

Nu gör jag en till uppstart och det i samband med att jag börjat programmet Marknadskommunikatör inom sociala medier på Yrkeshögskolan Nackademin. Nu kommer jag använda bloggen till att skriva av mig och därmed dela med mig av lite av det jag lär mig i skolan. På så sätt samlar jag lite av mina kunskaper och du kanske kan dra nytta av dem likaså, bra va?

Förmodligen kommer jag inte kunna stå emot frestelsen att babbla om annat också, det får ni helt enkelt se som en bonus.

20131002-124947.jpg

Kommentera

